>
collegehumor:

Clearance Sale on Poop Pants and Aptly Named Items
Look, just tell me what I’m looking at.

LMFAOOOOO AT THESE NAMES!! It’s like their right but like wtf? lmaaooo

collegehumor:

Clearance Sale on Poop Pants and Aptly Named Items

Look, just tell me what I’m looking at.

LMFAOOOOO AT THESE NAMES!! It’s like their right but like wtf? lmaaooo

nerdsz:

forever90s:

Who remembers Know Your Stars!?

lmaooo i remember this shit

LMFAOOOOO

Bodied.  

Bodied.  

I’ve been worried about looks for a while and I realize that none of that matters.  The way you carry yourself is what matters…still going to the gym to look sexy as fuck though LMAOOOO ^__^

What?…why?

I still don’t understand what it is that I did wrong that just made someone just push me away although we were cool over the summer…it just baffles me…I try to be a good person and shit and still…in the end…something happens.

Don’t want to forget this.

I think the reason why I get so stressed so much over things is because I have expectations.  In high school, i had no expectations for anything.  I was known as the super laid back guy who didn’t care about anything which was true.  Now that im older, i have to actually worry about stuff just like the rest of us but the thing that I should/should’ve held onto was how I just never let it get to me.

Don’t expect ANYTHING FROM ANYONE. NOT EVEN A TEXT. THAT’S HOW I’M GETTING BY AND IT SEEMS TO BE WORKING.  I FEEL LIKE I DID IN HIGH SCHOOL EXCEPT NOW IM DOING MY THING AND FOCUSING ON ME.   

Don’t make your attempts for someone huge or else, the fall will hurt, as it always has 

Hmm, what else..listen to music.  

John Mayer - belief,stop this train, vultures
Mario Vasquez - Gallery
Frank Sinatra - When you’re smiling
Grease - Hopelessly devoted to you (glee version 
Oasis - Wonderwall
Kings of Leon - Sex on Fire

for the time being, these songs are making me feel better.  I think it may be the way the sing the songs..i still love the passion people have when they sing..i think it helps soothe me because when I sing it out loud, I get to like, let go of shit..idk lol it makes sense to me and that’s all that matters.

Anyways, this was just for me to see, mostly just put this up because I don’t want to forget this moment… I feel good.  Not expecting anything from others and for once, letting people come to me..im tired of being the one who starts everything.  It’s kind of fucked up to me how you’re friends don’t hit you up unless you hit them up but when you do talk they’re all like “you don’t hit anyone up anymore!” and in my head im like..BITCH! You don’t hit up anyone AT ALL..assholes..anyways…thank god tumblr exists, it’s nice to let out shit, even if noone reads this.  It’s like sending a letter to yourself.

Peace 12/6(technically 7th)/12 

Haven’t posted here in mad long but…I fucking went to work on BLACK FRIDAY! for 8 FUCKING HOURS!!! AND, I STILL WENT TO THE FUCKING GYM!!!! I’m feeling myself right now ;D